close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אקדח קטן ומומלץ – למה אנחנו צריכים אותו?

מערכת שורשיז ניסן, תשפד25/04/2024

אקדח קטן מומלץ עבור מי שמרגיש תחושת חוסר ביטחון, עבור מי שנמצא במקומות בהם האיום יכול להיות משמעותי, ובוודאי עבור מי שעובד במקומות ובשעות שעלולות להציב אותו בסכנה מפני פגיעה מצד גורמים שונים

תגיות:

בשנים האחרונות, לצערנו הרב, התערערה מאוד תחושת הביטחון האישי של כל אחד מאיתנו. תחושה זו התערערה בעקבות חולשת המשטרה וחוסר היכולת שלה להגן על האזרחים מחד והעלייה ברמת וכמות הסיכונים מאידך. סיכונים מצד גורמים שליליים, עבריינים, וסיכונים מצד איומים ביטחוניים שונים המבקשים לפגוע בישראלים בכלל ויהודים בפרט.

אנחנו מרגישים את הירידה בתחושת הביטחון האישית בדרכים, במרחבים ציבוריים פתוחים וגלויים, במקומות ספציפיים ולצערנו גם כשאנחנו נמצאים בעסק או בבית שלנו. הרבה פעמים האיום מגיע מולנו מבלי שאנחנו שמים לב ויכולים להתמודד מולו. עלינו למצוא דרכים

כיצד להתגונן מפניו ואם צריך, אז גם לפעול בשביל להגן עלינו ועל בני משפחתנו.

הפתרון הטוב ביותר לשם כך הוא, נשיאת אקדח קטן מומלץ. אותו אנחנו יכולים לשאת בכל עת שאנו פוגשים באיום שמשפיע עלינו ועל הסביבה. אקדח זה יכול לשרת אותנו כשאנחנו נמצאים בבית וגורם שלילי פורץ אליו, כאשר אנחנו נמצאים בעסק שלנו ומישהו מנסה לשדוד אותנו, או כשאנחנו בדרכים ומישהו מנסה לפגוע בנו. היום אנחנו יודעים, אקדח קטן יכול לעזור לנו גם להגן על אנשים שנמצאים סביבנו, למשל, אם מדובר באיום לאומני או איום אחר.

למה אנחנו צריכים אקדח?
יהיו רבים שיטענו שנשיאת אקדח אפילו קטן, יכולה לסכן דווקא אותנו ויכולה לעורר אי נעימות ויתרה מזו, מצב בו אנחנו ממהרים לשלוף אותו שלא לצורך. כלומר, האקדח במקום לספק לנו תחושת ביטחון דווקא עלול לייצר בעיות.

זו טעות להתייחס אל הדברים כך. אקדח קטן מומלץ עבור מי שמרגיש תחושת חוסר ביטחון, עבור מי שנמצא במקומות בהם האיום יכול להיות משמעותי, ובוודאי עבור מי שעובד במקומות ובשעות שעלולות להציב אותו בסכנה מפני פגיעה מצד גורמים שונים. אקדח קטן יכול לספק תחושת ביטחון גם אם לא משתמשים בו פעם אחת, אלא מספיק שיודעים שהוא שם.

איך רוכשים אקדח קטן מומלץ?
אחרי שקיבלנו רישיון והוכחנו שאנחנו יכולים להחזיק ברשותנו רישיון, אז אנחנו צריכים לפנות אל חנות דרכה אפשר לרכוש אקדח שישרת אותנו. עלינו לקבל את כל המידע הרלוונטי עליו, לקבל את כל המידע הדרוש אודות הדרכים בהן אמורים לטפל בו ולתחזק אותו, וכל מה שצריך בשביל לדעת כיצד להשתמש בו.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לבדוק אילו נרתיקים לאקדח יכולים להתאים לאקדח שלנו, בין אם אנחנו בוחרים להחזיק אותו בחגורת המכנס בחלקו האחורי ובין אם אנחנו בוחרים להחזיק אותו באזורים אחרים שיכולים להיות נגישים עבורנו.

לפני סיום חשוב לציין, אקדח קטן מומלץ לצורך תחושת הביטחון האישי, אך הוא לבדו לא יכול לספק אותה. בשביל זה, אנחנו צריכים להרגיש בטוחים עם עצמנו ועם היכולת שלנו להשתמש באקדח מתי שצריך, באופן בטוח וקר רוח.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה